вівторок, 15 травня 2018 р.

Школа практичної майстерності "Інтелектуальні ігри як спосіб активації інтересу до читання та пізнавальних здібностей користувача" (10 травня 2018)


Школа практичної майстерності «Інтелектуальні ігри як спосіб активації інтересу до читання та пізнавальних здібностей користувача» присвячувалась практичним навичкам, які необхідні в роботі сучасного бібліотекаря.
Зараз, коли відбувається швидке збільшення обсягу інформації та знань, на передній план виходить уміння здійснювати сам процес пошуку і засвоєння нових знань. Дуже важливо для нас, бібліотекарей, навчити молодого читача не тільки орієнтуватися в потоці інформації, але і зберегти інтерес (мотивацію) до самостійного пошуку та аналізу необхідної інформації.
Заняття школи складалося з декількох розділів: теоретична частина, переваги та недоліки ігор в практиці, тренінг-клас, ігри в інтернет-просторі та обмін досвідом колег.
Присутні мали можливість відзначити, що надзвичайно корисно запрошувати на заходи доповідачів, які мають практичний досвід застосування своїх знань.

У школі практичної майстерності розглядалися такі теми:

Лісіченко О.М., провідний методист ОМВ ЦМПБ


Інтелектуально-ознайомча гра «Магічні коди, або Ласкаво просимо до QR-квесту»

Лісіченко О.М., провідний методист ОМВ ЦМПБ 

(теоретична частина) 



Розповіла про свій практичний досвід в учбово-пізнавальній інформині  "Впровадження квест-технології в бібліотечний процес" Рєзнік Т.А., провідний бібліотекар ЦМПБ



Про "Інтерактивно-інтелектуальні ігри on-line" розповіла Шульцева Н.А., головний бібліотекар ЦМПБ. (Ознайомитись з представленими ресурсами можна тут).

Немає коментарів:

Дописати коментар